Niedziela
Przelotne opady deszczu
4℃
Poniedziałek
Przelotne opady deszczu
4℃
Wtorek
Przelotne opady deszczu
2℃
Dziś jest Niedziela, 19 Listopada 2017 - Imieniny: Elżbieta, Paweł
BIP Wersja kontrastowa
Stargard pod szczęśliwą gwiazdą
polish english german
Pod szczęśliwą
gwiazdą

Stargardzka Karta Seniora - Informacje

Do czego służy Stargardzka Karta Seniora?

Stargardzka Karta Seniora uprawnia do korzystania ze wsparcia w postaci ulg i zniżek oferowanych przez instytucje strukturalnie lub kapitałowo powiązane z samorządem Miasta Stargard oraz przez inne podmioty, które wyrażą chęć uczestnictwa w realizacji polityki społecznej miasta ukierunkowanej na pobudzenie aktywności i wsparcia osób starszych. Z ofertą ulg i zniżek można zapoznać się poniżej.

Jak i gdzie należy się zgłosić po Kartę?

Aby ją otrzymać należy złożyć wniosek w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Stargardzie przy ul. Czarnieckiego 17. Do wniosku o wydanie karty stosuje się wzór formularza określonego jako załącznik nr 2 do zarządzenia nr 354/2017 Prezydenta Miasta Stargard z dnia 6 września 2017 r. w sprawie określenia sposobu wykonania uchwały Nr XXXIII/352/2017 Rady Miejskiej w Stargardzie z dnia 29 sierpnia 2017 r. w sprawie przyjęcia Programu „Stargardzka Karta Seniora”. 

Jak wygląda Stargardzka Karta Seniora?

Karta wykonana jest z tworzywa sztucznego. Posiada wymiary 54x85,6 mm (takie, jak np. karta płatnicza lub kredytowa). Karta jest spersonalizowana. Oznacza to, że znajdujesię na niej imię i nazwisko, numer PESEL jej posiadacza oraz numer karty. 

Czy Stargardzka Karta Seniora wydawana jest bezpłatnie?

Tak, Stargardzka Karta Seniora wydawana jest bezpłatnie.

Jaki jest termin ważności karty?

Stargardzka Karta Seniora wydawana jest bezterminowo.

Jak korzystać ze Stargardzkiej Karty Seniora?

Miejsca, w których przysługują zniżki oznaczone są specjalnym znakiem „Tu honorujemy Stargardzką Kartę Seniora”. Aby skorzystać ze zniżki w ww. miejscach, przed dokonaniem zapłaty należy okazać kartę. 


Co zrobić w przypadku utraty, uszkodzenia Karty lub zmiany danych?
W przypadku zmiany danych zawartych w karcie, utraty karty lub jej uszkodzenia wydaje się duplikat karty. Aby go otrzymać należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Stargardzie przy ul. Czarnieckiego 17. Wydanie duplikatu karty jest bezpłatne.

Szczegółowe informacje dotyczące Karty można uzyskać w:

Biurze Obsługi Klienta pod nr tel.: 578-48-81, 834-11-80.

Wydziale Polityki Społecznej pod nr tel.: 578-65-81.

​Zachęcamy również do zapoznania się z treścią poniższych dokumentów.

Facebook Facebook